اعمال فیلتر

    قیمت

    خرید محصولات مبلمان تختخواب شو سیب به صورت مستقیم از کارخانه و نمایندگی رسمی، با قیمت مناسب در فروشگاه ایران دکور فراهم شده است. مبل سیب ، یکی از نام آشناترین برندها، در زمینه‌ی تولید مبل تخت خواب شو و چند منظوره به حساب می‌آید. نکته‌ای که مبل تختخواب شو سیب را با سایر انواع مبلمان تولید شده این حوزه متمایز می‌کند، کیفیت بالا و طراحی خاص است.

    گروه مبلمان سیب در حال حاضر دو نمایندگی رسمی فروش در خیابان های شیخ بهایی و هفت تیر تهران دارد. فروشگاه ایران دکور نیز نماینده رسمی برای خرید اینترنتی مبل تختخواب شو سیب در سراسر ایران است که تمامی محصولات این شرکت را به صورت مستقیم از کارخانه، با قیمت مناسب و در اندازه‌ها و رنگ‌های دلخواه فراهم نموده است.

    تمامی محصولات مبلمان سیب شامل 5 سال گارانتی شرکتی بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل، واحد خدمات پس از فروش کارخانه مبل سیب در کوتاه ترین زمان ممکن آن را پیگیری و بر طرف می‌نماید.

     

    سوالات متداول

     

    محصولات مبلمان سیب شامل چه کالاهایی می‌شود؟

    سیب ، یکی از نام آشناترین برندها، در زمینه‌ی تولید مبل و کاناپه تختخوابشو و چند منظوره به حساب می‌آید. نکته‌ای که مبلمان تختخواب شو سیب را با سایر انواع مبلمان تولید شده این حوزه متمایز می‌کند، کیفیت بالا و طراحی خاص است.

     

    نمایندگی مبل تختخوابشو سیب تهران کجاست؟

    گروه مبلمان سیب در حال حاضر دو نمایندگی رسمی فروش در خیابان های شیخ بهایی و هفت تیر تهران دارد. فروشگاه ایران دکور نیز نماینده رسمی برای خرید اینترنتی مبل تختخواب شو سیب در سراسر ایران است که تمامی محصولات این شرکت را به صورت مستقیم از کارخانه، با قیمت مناسب و در اندازه‌ها و رنگ‌های دلخواه فراهم نموده است.

     

    گارانتی مدل های مختلف مبل تختخوابشو سیب چقدر است؟

    بروز هر گونه مشکل، واحد خدمات پس از فروش کارخانه مبل سیب در کوتاه ترین زمان ممکن آن را پیگیری و بر طرف می‌نماید.

     

    بالا
    پشتیبانی